woensdag 2 juli 2008

Lintenboekje

Ik heb eens rond gekeken in mijn scrapkamer of er nog iets leuks was om te laten zien. Heb de laatste tijd wel veel zitten scrappen maar daar kan ik nog niets van laten zien. Maar genoeg wat al gemaakt is en jullie nog niet gezien hebben.
Dit lintenboekje bijvoorbeeld; een tijd geleden gemaakt tijdens een workshop bij P&P. De voor- en achterkant zijn gemaakt van bestempelde stof wat netjes gevouwen is over grijsboard bedekt met fiberfill. Het boekje is gebonden met de Bind-it-all. 
Ook de binnenpagina's zijn gemaakt met de Bind-it-all; langs de zijkanten heb ik gaten gemaakt en die om en om opengeknipt. Hartstikke simpel idee, maar je moet het maar even weten. Er zitten nu ruim 40 verschillende linten in, overzichtelijk en makkelijk om mee te nemen.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg! Maarre....als ik al mijn lintje op die manier wil opbergen, mag ik wel meerdere boekjes maken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Lea, was de hele week te druk om te bloggen zie dat ik hier alweer een boel gemist heb!
    Boekje is super en wat leuk dat je samen met Moon een workshop gaat geven volgende maand! Zie ik je daar....gezellie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk boekje...
    ook erg leuk om iemand kado te doen;)
    Super ziet het eruit!

    Groetjes Anja
    Be smart, make art.
    janja'sblog

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.