maandag 21 juli 2008

Royal Ladies weekend

Veels te weinig zien wij elkaar en ik was dan ook erg blij met de uitnodiging van Myrthe om met de Royal Ladies te komen croppen bij haar. Jennie, Myrthe, Dorien en ik hebben een geweldig weekend gehad. Een fotoshoot mocht natuurlijk niet ontbreken en daar zijn deze foto's dan ook van. Een goede foto waar we alle vier op staan heb ik niet, misschien Dorien op haar toestel?
We hebben veel gekletst, veel gelachen maar ook veel gescrapt. We hebben workshops uitgewerkt voor de Royal Lemoncamp in september en november. En een nieuwe datum geprikt voor Royal Fiesta II, zet zondag 12 oktober vast in je agenda!!!!
Een hele dag workshops, challenges, bingo en veel leut op Royal Lemon. De inschrijving start binnenkort.

Dames we moeten dit veel vaker doen!!
groetjes Lea

6 opmerkingen:

  1. ziet er supergezellig uit!!
    koester die dagen!heerlijk..

    nou tot november dan he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig meiden........ Op de onderste foto staan jullie leuk. De rest is tuurlijk lachen geweest. Tot gauw gr. Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige foto's:)
    je blog ziet er leuk uit!

    kijk op mijn blog want ik heb een Award voor jou!!

    Groetjes Anja
    Be smart, make art.
    janja'sblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit! Helaas loop ik 12 oktober voor A Sister's Hope.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Lea, ik heb net je LO's bewonderd in SBM. Vooral die met de labels vond ik erg leuk. groetjes Jolan

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.