zondag 13 juli 2008

Stil?

Als jullie denken wat is het hier toch stil, het tegendeel is waar. Ik heb de laatste dagen hartstikke veel zitten scrappen; o.a. voor in het scrapbookmagazine. Maar ook voor een ander speciaal project, dat zullen jullie media augustus in de winkels aantreffen, nog even afwachten dus.

En verder heb ik van de week een nieuw speelapparaat gekregen; de Silhouette, hij was nou in de aanbieding dus toch maar gekocht. En het werkt super. Het is redelijk simpel om het apparaat aan de gang te krijgen. Heb wel het idee dat ik nog niet eens 5% van de mogelijkheden ken en nog veel moet leren, maar het is me toch al gelukt teksten te printen en enkele eenvoudige figuren uit te snijden. Ook is het me gelukt om in een ander tekenprogramma (Coreldraw) zelf iets te tekenen en dit vervolgens door de Silhouette te laten printen. Jaaaa, het is echt leuk en de mogelijkheden zijn bijna onbeperkt. Nu nog wat meer tijd vinden.
Maar nog 1 weekje werken en dan heb ik vakantie! Fijne zondag allemaal, groetjes Lea

3 opmerkingen:

  1. Oooh, wat een leuk speledingetje!! Daar zul je echt veel plezier van hebben!
    En ik ben benieuwd naar al je creaties. Succes ermee hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé die Lea,
    Heb je het Travel album incl DOOS als af????
    Laat je hem nog wel even zien.
    Kus Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. annwal99
    tja....ook dan zou ik op bloggebied wel stil zijn als je een leuke speledingetje hebt..hihi

    we w88 met spanning op je creaties..!

    groetjes annemarieke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.