zaterdag 16 augustus 2008

Scrapbookmagazine nr. 19

En wat zat er bij de stapel post; het nieuwe Scrapbookmagazine (nr. 19)
Het is weer een fantastisch magazine geworden met veel verschillende layouts.
Het hele Royal Lemonteam; Myrthe, Dorien , Jennie en ik zelf staan er in. Jennie gefeliciteerd met jou eerste publicatie!!!! Dat er maar veel mogen volgen.
Van mij staan er in deze uitgave twee layouts met in de hoofdrol mijn nichtje KIM. Ze is er helemaal trots op dat ze in het blad staat.

In de vorige uitgave van het magazine stond o.a. deze layout van mijn neefje RICK.
En van het zelfde papier nog een layout gemaakt. Het is een foto van Rick en zijn klasgenootjes die ook in een plaatselijk krantje heeft gestaan. Dat moest natuurlijk gescrapt worden.
En nog iets leuks, woensdag is het dan zover; dan komt de nieuwe scrapagenda voor 2009 uit!
Een superleuke agenda vol met sketches, kaarten, layouts en allerlei info wat maar te maken heeft met kaarten maken en scrappen. Zo is iedere maand uitgewerkt in een bepaalde kleur. Dames die mee werken aan Cards-only en Scrapbookmagazine zijn gevraagd om voorbeelden van layouts en kaarten te maken. Ook ik heb voor twee maanden layouts en kaarten gemaakt (maart en juni). 
Het leuke aan deze agenda is dat je de voor en achterkant zelf nog moet bewerken, zo kun je er jouw persoonlijke agenda van maken!!!
Kan niet wachten tot ik hem in het echt kan zien!

2 opmerkingen:

  1. Magazine ziet er weer super uit Lea!! Gave layouts van je!!
    En je werk van het vorige Magazine was ook helemaal TOP!!
    De agenda is echt een must have! Daar ga ik volgende week lekker mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je layouts waren erg gaaf Lea. Trouwens de agenda is vandaag inderdaad binnen gekomen. En hij ziet er super uit!
    Ik heb je trouwens nog een award gegeven:
    http://destempelolifant.blogspot.com/2008/08/award-gekregen.html

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.