woensdag 10 december 2008

Maya Road workshop Fairy tale weekend

Het is alweer even geleden het Fairy taleweekend in Doorn. Maar eindelijk heb ik mijn eerste workshop helemaal klaar. het is een wing-boekje van Mayaroad met papier van Pink Paisley, de spulletjes bij deze workshop waren echt helemaal te gek. 


En hebben jullie het nieuwe scrapbookmagazine al gezien? Het zal een deze dagen in de winkel liggen, van mij in dit nummer een mini-album en layout met het nieuwe papier van BoBunny en een kaartenmap om al je kerstkaarten in te bewaren. 
Groetjes Lea

5 opmerkingen:

  1. Mooi dat MR boekje in combinatie met het Pink Paislee papier. Ziet er hartstikke leuk uit. Je creaties in het SBM mogen er zijn hoor! Het is weer een supergaaf nummer geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh wat een super leuk album is dat zeg!!!!!!

    Ben heel benieuwd naar alle nieuwe creaties, in het sbm.... zal hem deze week snel gaan halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig album Lea!! Schitterend geworden joh!
    En het nieuwe SBM ziet er geweldig uit! Mooi werk staat ervan je in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super gaaf boekje joh! de volgende fairy tale ben ik er zeker bij...en wel het hele weekend! LOL! je publicaties in het nieuwe nummer waren weer toppie! groetjes marije.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een prachtig boekje! Helemaal in de fairytale-sferen.

    En ik ben erg benieuwd naar je creaties.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.