zondag 1 maart 2009

Magnoliaevent

Aanstaand weekend 6 en 7 maart is het dan zover; het Magnoliaevent in Doorn. Samen met Moon geef ik daar twee dagen lang een workshop, en ik kan verklappen het gaat helemaal leuk worden.
Heb gisteren ook de stempel gezien die Magnolia special voor dit evenement gemaakt heeft, het draagt de toepasselijke naam; Truke!!! En aan jullie om te beoordelen of hij een beetje lijkt, hahahaha. Iedereen die komt krijgt deze stempel mee naar huis!

Nu weet ik dat er heel veel aanmeldingen zijn, maar wie dat ben ik een beetje kwijt, dus laat even weten als je ook komt het weekend.
En herken ik je niet een, twee drie stel je dan alstublieft even voor, dat vind ik altijd wel erg leuk!

Groetjes en eventueel tot vrijdag of zaterdag in Doorn, Lea

8 opmerkingen:

  1. Hoi Lea,

    Nou ons zie je zaterdag , we hebben er heel veeeeel zin in.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jee.....jaha ik ben er ook hoor en wel op zaterdag. IK kijk ernaar uit.
    Tot dan,
    groetjes,
    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier! Ik ben er zelf niet bij maar ben natuurlijk wel heel benieuwd naar Truke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi lea, je workshop was lekker relaxed! het was gisteren echt een kei toffe dag!!
    gr.hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was supergezellig!!!! WAt een heerlijke dag, met zoveel moois!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Lea, wat was het weer gezellig hè! Was alleen te moe om te shoppen, dus daar ga ik binnenkort een keertje voor terug ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Lea,

    Ik was afgelopen zaterdag ook op het magnolia Event in Doorn, helemaal leuk!
    Maar ik heb een vraagje: heb jij de werkbeschrijvingen van de workshops, want ik kon ze op de site niet vinden.
    En ik had tijdens de workshops helaas geen tijd om de afmetingen, materialen etc. te noteren.

    Groetjes,
    dees

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.