maandag 4 mei 2009

Workshop Magnolia Popup-kaarten maken

Afgelopen zaterdag was het weer zover; Moon en ik hebben samen een workshop gegeven bij Paper & Pictures in Doorn. En hoe kan het ook bijna anders met Moon, ook deze workshop was weer met Magnolia-stempels.

Samen met de dames hebben we twee popup-kaarten gemaakt! De foto heb ik even geleend van het blog van Marjan & Ella (mijn eigen toestel heeft Joachim mee naar Spanje).

Meer voorbeelden van magnolia Popupkaarten vind je in de nieuwe Cardsonly, die morgen bij de abonnees in de bus zal vallen.

Zondag 7 juni is het koopzondag bij Paper and Pictures, en ook dan geven Moon en ik een mini-workshop met magnolia. Zorg dat je het niet mist, het wordt helemaal leuk!

groetjes Lea

5 opmerkingen:

  1. Hoi Lea.
    het was gezellig afgelopen zaterdag.
    Wij komen ook op 7 juni bij jullie workshop.

    groetjes Marjan en Ella.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog bedankt voor de leuke workshop. Het is voor herhaling vatbaar! Hoop je weer te zien op 7 juni.

    groetjes ,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohh echt 7 juni here i come!
    love het werk van moon!
    heb vanavond de fruitella doosjes gemaakt uit de nieuwe co!
    morgen maak ik de foto's!
    en heb je m'n kaartje gezien in de nieuwe co!!! ben to blij!! blij ,blij! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaartjes Lea!! Kan me voorstellen dat de workshop een succes was!
    Tot 7 juni!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er echt leuk uit, ik las op het blog van Moon dat jullie het erg gezelleig hebben gehad ;-)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.