woensdag 14 april 2010

Treasure Album 2006

Posted by Picasa
Dit is het eerste album wat ik ooit gemaakt heb op het formaat 12 x 12. Ik ben met dit album begonnen tijdens Scrap-a-Ganza in November 2006, het was toen een workshop gegeven door Melody Langworthy. Aan de hand van een alfabet heb ik dit album gevuld met foto's van voornamelijk mijn familie en vrienden uit 2006. Het album is heel bijzonder voor me en kijk er ook graag en regelmatig in. Ook voor dit jaar wil ik graag weer zo'n overzichtsalbum gaan maken.
Groetjes Lea

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi album.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee!
    Heel erg gaaf!!

    En in het album van dit jaar komen natuurlijk heeeeeeeel veel bloemen? Hahahaha

    Lfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een gaaf album : )

    enne van die bloemen lijkt me een goed plan hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. al lijkt het me nog wel lastig om met sommige letters wat te verzinnen maar is maar wat gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.