maandag 21 juni 2010

Jilles

Gisteren is een vriendin van mij bevallen van een zoon genaamd Jilles!
Ik ben de afgelopen weken al bezig geweest met het maken van een Memory-album. Voor iedere maand is er plaats om een grote foto te plakken en er is verder genoeg ruimte voor kleine foto's of voor het vastleggen van allerlei herrinneringen. Het album bevat veel hoesjes en enveloppen in allerlei maten. Ik heb gewerkt met twee verschillende kleuren kraft-cardstock, aangevuld met het dessinpapier van Teresa Collins.
Vanmiddag hoefde ik dus alleen nog maar de naam op de voorkant te plaatsen en een bijpassend kaartje te maken.
Posted by Picasa
Met creatieve groetjes , Lea

10 opmerkingen:

  1. he, dat is mooi Lea, mooie kleuren en straks een prachtig terugkijk album

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow... helemaal geweldig :D
    daar zullen ze echt blij mee zijn!!

    gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lea,
    Wat is het mooi geworden zeg.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vind het er erg gaaf uitzien!
    (al had ik er best nog meer van willen zien, van de binnenkant)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gaaf album. En ook ik wil de binnenkant wel zien. Ben benieuwd hoe die er uit ziet.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhhh die is gaaf!
    Zou hem wel ff in het echt willen zien!
    Maar ja....

    Super gemaakt!
    Lfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lea

    Wat een mooi boek heb je gemaakt. IK denk dat de ouders blij zullen zijn met zo'n boek, De kleuren zijn helemaal onze kleuren.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg mooi geworden....
    en inderdaad een paar foto's van de binnenkant???

    super gaaf en origineel cadeautje zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super super leuk zeg!!
    heb je niet meer foto's van de binnenkant??

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.