zondag 10 oktober 2010

Fairytale-event

Een sprookje was het zeker vorige week; een prachtige locatie, top-teachers, top-workshops en natuurlijk niet te vergeten een heleboel geweldige scrapsters (mannelijke scrappers heb ik geloof ik niet gezien, hahah)
Zelf ben ik er maar 1 dagje geweest, de zaterdag. Ik heb geholpen bij de workshops van Loes de Groot en de workshops van Tracie Hudson! En achter de schermen druk geweest, niet te geloven wat erbij komt kijken bij zo'n evenement.


En savonds was het natuurlijk tijd voor de make and takes! Ik had een leuke make and take voorbereid met de nieuwe kerstlijn Happy Holly-days van Nikki Sivils. Nikki had het evenement gesponsord met een flinke hoeveelheid mini-pads. Ik had een tafel met 18 dames die continue vol zat! Het was erg gezellig!
A fairy tale for sure last week, a beautiful location, top teachers, top-workshops and do not forget a lot of great scrappers. 
I have been there for only one day; Saturday. I helped by the workshops from Loes de Groot and Tracie Hudson! And was busy behind the scenes, not believing what is involved in such an event.
In the evening it was obviously time for make and takes! I had a nice make and take ready with the new Christmas-line Happy Holly-days of Nikki Sivils. Nikki had sponsored the event with a liberal amount of mini-pads. I had a table with 18 women who continued was full! It was great!


De datum voor volgend jaar staat ook al weer vast 7-8 en 9 oktober, schrijf het allemaal vast in je agenda!
Fijne zondag nog allemaal, groetjes Lea

1 opmerking:

  1. hallo,

    ik had het al gezegd maar tis en heel leuk projectje : )
    tot gauw.....

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.