zondag 31 oktober 2010

Halloween!

Hier in Nederland doen we eigenlijk niet echt aan Halloween, al zie ik wel steeds meer spullen in de winkels verschijnen. In Amerika is het wel een groot feest, daarom heb ik eerder deze maand al een paar leuke kaarten gemaakt voor het blog van Nikki Sivils.
 Voor deze kaarten heb ik gebruik gemaakt van de Bootiful-papierlijn van Nikki Sivils, de basis van de kaarten en de enveloppen komen van de Action.
Deze traktatie bestaat uit een strook dessinpapier die je vouwt tot een driehoek, met een nestabillitie heb ik een venster in de voorkant gemaakt. Erin zit een zakje met lekkere dropjes. Het zakje wordt d.m.v. het touwtje vast gemaakt.
Door een paar afbeeldingen uit het dessinpapier te knippen en op de envelop te plakken, heb je gelijk een paar bijpassende enveloppen gemaakt.

Groeten Lea

2 opmerkingen:

  1. Van mij mag het deze kant op komen, het halloween. Ik vind de kleuren zo mooi bij de herfst passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes weer!!! En dat uitdeelzakje is suoer!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.