donderdag 25 november 2010

Winnaar Blogcandy

Hallo allemaal,

Leuk al jullie reacties op mijn blogcandy! Om er eentje uit te kiezen heb ik gebruik gemaakt van de True Random Generator, en de winnaar is nummer 9.

En dat is Heidie;


Blogger Heidie zei...



Wat een gave Candy. Ik ga meteen een poging wagen.
liefs Heidie




Heidie gefeliciteerd! Je bent 1 van mijn trouwe bloglezeressen, dus daarom extra leuk dat je gewonnen hebt. De blogcandy komt eraan!
Ik vond het erg leuk, dus ik zal het zeker vaker gaan doen!
Groetjes Lea

3 opmerkingen:

  1. Dank je wel. Heel erg leuk.
    tot zaterdag.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heidie van harte gefeliciteerd met de prachtige blogcandy. Heel veel plezier met al die mooie spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.