vrijdag 28 januari 2011

CHA

Morgen is de start van de CHA in Los Angeles. En dat betekent dat ik eindelijk mijn projecten met de nieuwe papierlijnen van Nikki Sivils kan laten zien :-). Op deze layout de twins, de foto is gemaakt op hun 8e verjaardag.
Deze layout is gemaakt met de lijn It's your day. Hieronder de complete papierlijn.
En dan zijn er nog twee nieuwe lijnen die ik jullie nog niet heb laten zien.
Beatrice
Summer

Kijk voor meer inspiratie op het blog van Nikki Sivils en mijn mede DT-leden.
Of kijk vandaag op het blog van Creating Keepsakes en laat een berichtje achter dan kun je ook nog wat leuke nieuwe spullen winnen!

groetjes Lea

5 opmerkingen:

  1. wat een mooie lo zeg. en het papier is ook erg mooi.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks lovely! That birthday line is really fun... ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had de lijnen al gezien, ze zijn weer geweldig!! En wat heb je er een leuke lo van gemaakt, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke layout en foto!
    en met het papier is overigens ook niets mis

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.