maandag 3 januari 2011

Nikki Sivils Sneak Peek

BeatriceIt's Raining, It's PouringIt's Your Day
Max and MollieSummerWe Are Family

Deze 6 prachtige nieuwe papierlijnen van Nikki Sivils liggen hier al op mijn werktafel, sterker nog ik ben er al druk mee aan het scrappen.
Wil jij zelf ook in het bezit komen van deze papierlijnen? Plaats dan 1 van bovenstaande badges op je blog (in de sidebar). En laat hier en op het blog van Nikki een reactie achter.  Tot aan CHA zal Nikki regelmatig iemand verassen met een nieuwe papierlijn.

4 opmerkingen:

  1. Hi Nikki, love the logo's already so I'm sure I'll love the papers too LOL! I put the one with the skunks on my sidebar! HUgs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh die Max en Mollie is echt leuk!!!
    Ben benieuwd hoe de lijn er helemaal uitziet!
    Maar denk wel leuk!!!

    Zal straks ff het dingetje op mijn blog zetten!!!

    Lfs!

    P.s.s veel plezier zaterdag als ik je niet meer spreek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar die lijnen. Heb natuurlijk een van de lijnen op mijn blog gezet.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend gave nieuwe releases. Uiteraard staat één van de badges op m'n blog. Het was echt wel moeilijk kiezen om er uiteindelijk eentje te plaatsen, maar het is gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.