zondag 16 januari 2011

Sugar Cookie Collection!

Vandaag even extra aandacht voor het papier van de Sugar Cookie Collection van Nikki Sivils. Erg leuk om te gebruiken voor Valentijn! Maar er is nog veel meer mogelijk, kijk voor meer inspiratie op het blog van Nikki Sivils. Het papierblok op het formaat van 6 x 6 inch is in Nederland te koop bij The Scrapbookcompany zag ik... 


En dan mag ik jullie alvast 2 van de 6 nieuwe lijnen van Nikki Sivils laten zien:
It's Raining, It's Pouring

Max and Mollie


Ik ben heel erg nieuwsgierig wat jullie van de nieuwe lijnen vinden, laat het me weten! en met een beetje geluk zijn ze dan vanaf volgende maand te koop hier in Nederland!


Fijne zondag allemaal, groetjes Lea

4 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart heb je gemaakt. En ik vind die papierlijnen allbei erg mooi.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik sta te trappelen om er mee aan de slag te gaan. Nog eerst even wat "verplichte" dingen en dan kunnen de remmen los!
    Ben benieuwd wat jij ermee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje en leuk die nieuwe lijnen van Nikki.

    En je lo van afgelopen vrijdag is ook helemaal super

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oei!!! ze zijn superleuik...pppffffff mijn hebklier raakt overspannen met al die sneakpeaks!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.