donderdag 14 juli 2011

Monster kaarten

Ook deze keer moest ik weer erg veel geduld hebben om met de nieuwe lijnen van Nikki Sivils aan de slag te kunnen, maar eindelijk waren ze er dan toch! Rond deze tijd begint de CHA in Amerika en daar presenteren alle fabrikanten hun nieuwe producten. 
Ik kan dus nu ook laten zien wat ik ermee gemaakt heb.
Wat dachten jullie van twee monsterkaartjes?
 Ik vind het zelf 1 van de leukste lijnen en ben ook al bezig met een ander erg leuk projectje, maar dat vraagt iets meer werk en is nog niet klaar.
Op deze laatste foto heb ik wiebeloogjes geplakt op het monster rechtsonder... dat geeft zo'n leuk effect.
Willen jullie meer voorbeelden zien kijk dan even op het blog van Nikki Sivils wat de andere dames gemaakt hebben.

Groetjes Lea

P.s. duimen jullie vandaag allemaal voor me, ik heb weer een examen (een herkansing) 
dus ik moet het gewoon halen deze keer!!!!!

4 opmerkingen:

  1. Oh die zijn grappig, wat een enige kaartjes Lea !! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaarten en ik zal voor je duimen.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel succes, en je kaartjes zijn erg leuk geworden, leuk ook met die wiebeloogjes.

    Groetjes en tot zaterdag

    liefs de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh leuke kaarten!!!
    en ondertussen alweer geslaagd las ik..gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.