zaterdag 16 juli 2011

Workshop Gypsie-Girl

Vandaag twee keer dezelfde workshop gegeven bij Paper & Pictures in Doorn. Het was erg gezellig en leuk. De dames gingen volgens mij allemaal erg tevreden naar huis. De meeste hadden het boekje dan ook al een heel eind klaar.



            
Ik had mijn camera meegenomen maar er gewoon helemaal niet aan gedacht om een foto's te maken.
Daarom hier maar wat foto's van het eindresultaat van het boekje.
De meeste spullen die we gebruikt hebben zijn van 7-gypsies, de kleurcombinatie rood, zwart creme vind ik altijd wel een succes, altijd leuk met sepia of zwart/wit foto's.
Morgen ga ik aan de slag met met naaimachine! Gordijntjes naaien voor in de camper, maar ik probeer snel weer terug te zijn met een paar leuke nieuwe projecten!
Fijn weekend nog allemaal, groetjes Lea

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi album. Vandaag kon ik helaas niet. was het mooie Brabantse land onveilig aan het maken.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit lea!
    tot vrijdag gezellie : )))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. succes met je gordijnen, hopelijk vordert het al lekker

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.