zaterdag 6 augustus 2011

Dream everyday of your live

Voor deze mini heb ik gebruik gemaakt van het papier van My minds eye dessinpapier fine and dandy true blue en een heleboel embellies uit dezelfde serie. Heerlijk dat MME altijd zoveel leuke embellies heeft!
 Het chipboard album van deze serie is eigenlijk een langwerpig horizontaal album. Hier heb ik echter alle pagina’s behalve de eerste een slag gedraait, zodat je een staand (verticaal ) album krijgt.
 Over de oorspronkelijke gaten is dessinpapier geplakt en er zijn inks en rechts in de pagina’s nieuwe gaten gemaakt. Er zijn lintjes gebruikt om de pagina’s om en om aan elkaar te zetten, er ontstaat zo een album wat je ook neer kan zetten.
De pagina’s heb ik rijkelijk versierd met dessinpapier en allerlei leuk embellishments uit deze serie.
Heel veel zonnige groeten en tot snel!
X Lea

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om het album te draaien, dat geeft weer een heel ander effect! Leuk gedaan! Fijne vakantie nog!
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er leuk uit!! Het is zo lang geleden dat ik nog een scrapbookalbum heb gemaakt. Ik moet echt weer eens aan de slag. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk album is dat. Leuk idee om een album eens anders te gebruiken.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk album is het geworden, soort kamerschermpje. :) Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.