woensdag 12 oktober 2011

MY LIL' MONSTER! Nikki Sivils

Little monsters heb ik dit project maar genoemd. Op de foto Rick en Kim die op een zonnige dag in het voorjaar, lekker bezig waren met waterballonnen, alles was nat zoals jullie zullen begrijpen, maar het leverde wel wat leuke foto's op.
De basis is een Papertray van 7-gypsies. Ik heb de vakjes beplakt met het papier van Nikki Sivils uit de MY LIL' MONSTER! collectie. Een geweldige nieuwe papierlijn met leuke kleurrijk dessinpapier en heel veel cardstockstickers. Vervolgens heb ik de foto's gemat, ook op dessinpapier, en die met foamboard opgeplakt om zo wat diepte te krijgen. 
De titel 'Monster' is een cut-out die ik nog op een stukje rood cardstock heb geplakt om het extra te laten opvallen.
Breng ook nog even een bezoekje aan het blog van Nikki Sivils voor nog meer inspiratie van mijn mede dt-girls!

 Een leuke herinnering aan een 'natte Nederlandse zomer'
Groetjes Lea

4 opmerkingen:

  1. erg mooi geworden, lekker kleurrijk

    is de vakantie al weer om, heb je genoten in jullie camper.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet dat er gaaf uit zeg! Ik heb al een tijdje zo'n papertray liggen en wist niet zo goed wat ik ermee wilde doen! Je hebt me geinspireerd! Thanx!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is die mooi geworden.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is super!!! in het echie nog mooier : )
    tot over een paar weekjes.....

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.