dinsdag 2 augustus 2011

Paper & Pictures minialbum

Vorig jaar september zijn we een dagje uit geweest met alle Papergirls. Trui had ons uitgenodigd op een erg leuke locatie vlakbij Doorn. We hebben daar o.a. een leuke fotoshoot gehad. Fons de vast fotograaf van de magazines was er om ons allemaal vast te leggen op de gevoelige plaat.
 Foto's genoeg dus voor een leuk minialbum. Ik heb een stoffen album van prima gebruikt. Dit album was cremekleurig maar heb ik blauw gemaakt met veel verf. De label die op de voorkant zit is het logo van de papergirls en zat vastgemaakt aan een leuk kadotasje wat we allemaal kregen.
 Een close-up van de sluiting, een leren bandje van Zutter, het hartje heb ik er zelf aan toegevoegd.
 Aan de binnenkant heb ik een filefolder gemaakt, handig om adresjes en telefoonnummers te bewaren. Iedereen heeft ik een aparte pagina in het album gekregen. Het papier wat ik gebruikt heb is de eerst papierlijn van Paper & Pictures eigen merk. Prachtig dessinpapier in de kleuren turquoise en bruin.
 Natuurlijk zitten er ook verschillende groepsfoto's in, hieronder een foto van toen we eindelijk ons kadotasje mochten openen; er kwam een leuke bruine short te voorschijn. 
 Ja en lol hebben we wel gemaakt, tijdens de fotoshoot maar ook tijdens de kookworkshop die later op de dag volgde. Het was een erg leuke dag en ik ben blij dat ik het heb kunnen vastleggen in dit mini-album!
Geniet van het mooie weer! later heb ik nog een ander leuk minialbum voor jullie!
X Lea

2 opmerkingen:

  1. hoi lea

    wat een mooi album is het geworden, super!!!

    hoe is het op vakantie?

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterend album heb je gemaakt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.