donderdag 15 september 2011

Hieperdepiep Hoera

De tweeling Rick en Kim zijn vandaag jarig! Ze worden alweer 9 jaar oud.
Ik heb voor allebei een kaartje gemaakt. 
Ik heb het dessinpapier 'My Lil' Monster' van Nikki Sivils gebruikt, leuk papier om snel een kaartje te maken. Op het kaartje voor Rick heb ik op 1 van de monsters van die bewegende oogjes gebruikt, zo leuk!
Kijk ook even op het blog van Nikki Sivils, deze maand hebben we Stacey Rodriguez als guestdesigner, zij heeft o.a. een prachtige layout en mini-album met dit papier gemaakt!

Veel van mijn tijd gaat nu zitten in de voorbereidingen van de Fairytale, het gaat helemaal leuk worden!
Nieuwsgierig neem een kijkje op de site van Paper and Pictures of volg ons op facebook! Ik ben druk sneakpeeks van alle workshops er op aan het zetten, stuk voor stuk zijn ze zo fantastisch!

Fijne dag nog allemaal, groetjes Lea

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met de twins. En je kaarten zijn superleuk geworden

    Grx de twins

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.