zondag 22 januari 2012

Feest en CHA, we come!

Hallo allemaal.....
Nou ik ben het hele weekend al aan het feesten, vrijdagavond een verjaardagsfeestje van vrienden, gisteren een collega die 50 is geworden en vandaag een themafeest van mijn tante die 65 wordt. We worden straks met de touringcar opgehaald om naar de feestlocatie te gaan, gezellig allemaal!!!
En ook daarom maar weer een kaartje gemaakt, met de papiertjes van Teresa Collins die nog steeds op mijn bureau rondzwerven. De tags heb ik zelf gestanst met een stans van Tim Holtz.

Verder ben ik tussen alle feesten door, erg druk met pakken. Pakken van mijn koffer! Want morgenvroeg vertrek ik samen met Trui, Jolan en Loes voor twee weekjes naar Los Angeles. We gaan daar een bezoek brengen aan de CHA, de grootste beurs op het gebied van scrappen. Trui en Jolan zullen daar hun best gaan doen om weer allemaal leuke spullen in te kopen. Loes en ik zullen ons gaan vergapen aan al dat moois en gaan proberen om veel workshopjes en make and takes te volgen. Ook hoop ik een aantal Amerikaanse scrapvriendinnen eindelijk in het echt te ontmoeten.
Omdat we lekker lang gaan, hebben we ook nog tijd om naast de beurs ook Los Angeles te ontdekken en om lekker te shoppen. Het is er net iets boven de 20 graden, dus een heerlijk temperatuurtje.

De komende dagen dus geen nieuwe projectjes van mij, maar ik zal proberen om regelmatig verslag uit  te brengen vanuit The States!
Groetjes Lea

2 opmerkingen:

  1. Lea, ontzettend veel plezier gewenst, en ook voor de andere meiden. Wat een heerlijk groepje om mee op stap te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel plezier. Ook voor de andere. En ik kom wel eens een kijkje nemen op je blog voor het verslag.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.