zaterdag 18 februari 2012

Update

Zo daar ben ik weer, het lukte me al een paar dagen niet om op mijn blog te komen..... mijn Valentijnprojectjes en give-away houden jullie te goed.
Alweer twee weken zijn we terug uit Amerika..... de eerste dagen waren wel wennen; ik heb behoorlijk last gehad van een jetlag!
Ik wil jullie nog wat leuke dingen laten zien van de CHA.... Loes en ik zijn de 3e beursdag wat make and takes gaan volgen onder andere bij Julie Fei-Fan Balzer, een multi media artist, kijk hier op haar blog.... even naar beneden scrollen en misschien herken je Loes en mij op de foto.
Julie heeft een groot aantal masks ontworpen voor Crafters Company... zo leuk om te gebruiken op je scrapbookpagina, ik was vandaag in Doorn en daar waren ze al binnen en ook al weer bijna op. Erna gebruikte ze bij een workshop en ze vlogen de winkel uit! Je vind ze ook terug in de webwinkel.


Zoals al geschreven in een eerder berichtje.... zijn we op bezoek geweest bij Prima marketing... foto's daarvan vind je ook terug op hun facebookpagina


De afgelopen twee weken heb ik het ook druk gehad met scrappen; met de allernieuwste papiertjes van de CHA heb ik nog een paar leuke projectjes gemaakt voor het nieuwe blad; Cards and much more, wat volgende maand zal uitkomen!


Zo nu zijn jullie weer even bijgepraat, kijk morgen op mijn blog voor de beloofde Valentijns-give-away!!


Fijn weekend allemaal, Lea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.