vrijdag 18 mei 2012

Glitz

In januari tijdens onze trip naar Amerika waren wij de avond vooraf aan de CHA uitgenodigd op de VIP-party van Glitz! Glitz is een bedrijf wat gerund wordt door 3 fantastische meiden. En laten deze dames nou onze gast zijn in oktober op het Fairytale-event, hoe leuk is dat.

Op de VIP-party was het mogelijk om onder het genot van een hapje en drankje de nieuwe collecties te bewonderen. Bij binnenkomst kregen we allemaal een goed gevulde goodybag met de nieuwe lijnen erin en nog wat andere goodies. Ook was er nog een loterij waar Jolan en ik allebei ook nog een leuke prijs hadden.

Van de week heb ik twee kaartjes gemaakt met de "Vintage Blue" collectie.
 Voor dit kaartje heb ik uit alle verschillende vellen dessinpapier 6hoeken geknipt en vastgenaaid op de kaart. De stickers met glitters zijn ook van Glitz!
Voor dit kaartje heb ik weer eens mijn Quickutz-stansjes voor de dag gehaald, ik ben wel tevreden met het resultaat.
Ik heb nog bijna een heel miniblok over van deze papierlijn, als er iemand interesse heeft? Ik stuur het graag naar je op, laat dan een reactie achter!
Groetjes Lea

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes. En het papier us ook mooi om mee te werken. Wij hebben het ook.niet et nodig ook eens wat mee gaan doen. We hebben eigenlijk veel te veel papier.we willen ook elke keer weer het nieuwe hebben. Wij hebben kaartjes gemaakt donderdag met october afternoon. Zullen sr snel laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Lea, en mooi papier.
    Ik heb vroeger op school eens een pannenlap moeten maken zoals je bovenste kaartje, alleen dan met stof en aan elkaar genaaid. De jouwe gaat een stuk sneller, ik weet het zeker.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.