zondag 27 mei 2012

Kaartjes met Bella Blvd.

Dat ik fan ben van Bella Blvd. hoef ik jullie niet te vertellen denk ik. Ik werk erg graag met de meestal kleurrijke producten van Bella. Vandaag een aantal kaartjes die gemaakt zijn met de 'Making the Team' collectie. Een sportcollectie maar prima te gebruiken voor leuke kaartjes.
 Voor de verandering heb ik als basis voor deze kaarten een keer geen wit maar zwart cardstock gebruikt. aan de binnenzijde heb ik tekstvakken geplakt zodat je er toch iets in kunt schrijven.
Materiaallijst: Bazill Basics Paper Black | Bella Blvd. Making the team dessinpapier en alpha +bits stickers | Creative imaginations rub-ons | Brad | Knopen
Fijn weekend allemaal, geniet van het extra dagje vrij!
Groetjes Lea

2 opmerkingen:

  1. dat zijn leuke kaarten geworden. zeker een goed idee om zwart cardstock te gebruiken. geeft een andere dimensie aan de kaart.
    geniet van je pinksterdagen

    grx de twins.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.