donderdag 2 augustus 2012

Scrapbook Adhesives

Designteamlid zijn bij Paper & Pictures zorgt altijd voor leuke verrassingen. Zo kreeg ik een tijdje geleden een heel pakket aan allerlei soorten lijm mee van het merk Scrapbook Adhesives....  gewoon om eens uit te proberen.
Een beetje scrapper kan dit natuurlijk altijd wel gebruiken, de rollen tape vliegen er altijd doorheen bij mij. In het pakket zaten verschillende taperunners (hervulbaar), dubbelzijdig tape, gluedots, foamkussentjes, fotohoekjes etc... Ik heb de afgelopen weken van alles uitgeprobeerd; de taperunners zijn wel mijn favoriet, het werkt zoveel makkelijker en sneller dan dubbelzijdig tape. Al moet ik zeggen dat de dubbelzijdige tape in dit pakket ook wel fijn was omdat het schutvel iets breder is dan de tape, je trekt het er dus zo vanaf, bij andere tape zit je nog wel eens te prutsen om het los te krijgen.
De foamkussentjes kende ik al vanuit Amerika, die zijn ook echt fijn in het gebruik, ik gebruik ze vooral met het maken van kaarten om kleine onderdelen wat op te hogen. Tja en gluedots kun je nooit genoeg hebben.... die doosjes raken wel leeg.
Natuurlijk zijn de producten van Scrapbook Adhesives te koop bij Paper & Pictures!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.