zondag 7 oktober 2012

Authentique workshop Fairytale

Helaas moest Samantha van Authentique vanwege familie-omstandigheden afzeggen voor de Fairytale.
Heel erg jammer, maar gelukkig konden we wel de mooie papierlijnen van Authentique gebruiken voor de workshops. Aan mij om met de lijn 'original' aan de slag te gaan.
 Bij het overwegend blauwe papier zag ik gelijk spijkerstof. Ik heb een leuk hoesje van spijkerstof ontwikkeld met daarin een zigzagalbum. Nu heb ik alleen nog maar foto's gemaakt van de voorkant en van het hoesje..... de rest laat ik natuurlijk nog een keer zien.
De reacties gisteren op deze workshop waren erg enthousiast, hopelijk vinden de deelnemers het vandaag ook zo leuk!
Groetjes vanaf een hele gezellige Fairytale!
Groetjes Lea

3 opmerkingen:

  1. Het is inderdaaad een geweldig album: ben er helemaal happy mee! Was een geweldig leuke workshop! Bedankt Lea!!
    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lea, wij hadden deze workshop in eerste instantie niet uitgekozen (er was ook zoveel keus), maar toen we het project zaterdag zagen liggen vonden we het zo'n leuk boekje dat we de worlshop allebei alsnog hebben gekocht om thuis te maken! Mooi gemaakt.
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een super leuk album geworden. en wat een stoer jeans tas erbij gemaakt. super.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.